lördag 27 augusti 2011

Bärplockning i värmen

Fysjutton så varmt det är ute! Pust!

Blev i alla fall lite bärplockning med Ida och Ante eftersom Leo är ute på åkern och håller på med en traktor, typ rullar halmbalar eller vad han gör. Snorvarmt, massa flugor och kvavt. Men vad gjorde det? Jag fick ju komma ut i skogen och plocka lite bär i alla fall. Såg inte till någon svamp men var nog på fel typ av ställe i skogen för att svamp skulle frodas.

Jaja, nu ska man döda lite fler timmar innan man får åka hem ;) man vet ju inte hur länge Leo blir borta med traktorn. Så får bli en dag framför datorn för mig eller något. Orkar inte ut och springa heller för jag har inga grejer med mig hit. Ska ju dessutom springa min sista vända i morgon innan loppet på onsdag. Sen ta det lugnt och bara ladda :) låter som att jag ska springa värsta långt haha! Men det är faktiskt bara 1 mil :)

Bjuder på en bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar