torsdag 26 augusti 2010

Glädje!

Jag sitter och kollar igenom lite kort på datorn!
Jag kan knappt fatta att jag nästan har 15000 bilder på datorn! Trots att jag nyligen blev av med alla kort jag ägde. Jag älskar att ta kort, och jag tar gärna mycket kort. Jag vill föreviga varje ögonblick i mitt liv!
Tänk om kameror inte funnits! Då hade mycket minnen gått förlorat. Jag skrattar åt många kort. Vilka knäppa saker man gjort! Men samtidigt vill jag gråta av glädje. Så mycket fantastiska minnen!

Jag är så otroligt glad inombords. Det var längesen jag kunde säga att jag var såhär glad! Det känns i varje millimeter av min kropp. Förut har jag haft så mycket bekymmer, pengar bland annat. Men just nu känns de problemen så små. För mitt liv är så bra! Jag har ett jobb, massa vänner, fantastisk familj och världens bästa pojkvän! Kan livet bli bättre? Låt oss inte glömma världens bästa kisse som ligger i mitt knä just nu och sover också! Min lägenhet är fin och ja, allt är bara bra!

Det enda som inte är bra just nu är sveddan runt mina näsborrar! Fyfan så de svider efter alla ggr jag snytit mig! ;) haha! Ett mycket litet ilandsproblem ;)


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar